sobota, 21 lutego 2015

Powrót

Czy powrót do kolekcjonerstwa po 3 latach braku jakiejkolwiek aktywności jest możliwy?
Owszem. :)

Dlaczego przestałam pisać bloga 3 lata temu?
Ponieważ nagle, sama nie wiem dlaczego, nie miałam już ochoty kupować kolejnych Barbie na allegro. Nie chciało mi się prosić o pomoc z identyfikacją, szukać ubranek- bo najczęściej dostawałam nagie laleczki, więc trzeba było skombinować jakiś strój, który nawiasem mówiąc wizualnie to prawie nigdy nie pasował. :)

Co działo się z lalkami podczas tak długiej przerwy? Zostały sprzedane?
Nie. Lalki leżały razem w pudełku, raz na jakiś czas je oglądałam i napawałam się ich urodą. :) Więc wszystko, co kupiłam kilka lat temu nadal jest ze mną. 

A dlaczego powróciłam akurat teraz?
Myśli o powrocie towarzyszyły mi od dawna, ale kilka tygodniu temu po obejrzeniu zdjęć różnych Basi wymiękłam. Wyciągnęłam swoją skromną kolekcję, kupiłam kilka nowych laleczek i zaczęłam myśleć nad dioramą. I teraz chcę wrócić także i do blogowania. :)

Co teraz?
Planuję znowu prowadzić bloga i pokazywać na nim:
-Basie kupione kilka lat temu, które nie doczekały się jeszcze premiery na blogu
-nowe Basie
-proces tworzenia mojej dioramy i efekt końcowy :)

Trzymajcie kciuki! :)

3 komentarze:

  1. ooo, będę wytrwale obserwowała postępy z dioramą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, diorama... Nie tracę nadziei, ale nie idzie mi najlepiej. :D Na razie korzystam z półeczki dla lalek. Wywaliłam stamtąd wszystkie stare papiery i teraz jest tam mały pokoik dla mojej kolekcji. :)

      Usuń