czwartek, 4 czerwca 2015

Movin' Groovin' Barbie (1997)

Moja przygoda z Movin' Groovin' Barbie zaczęła się kilka lat temu. To właśnie wtedy w lumpeksie znalazłam trupka Bridesmaid Barbie w fatalnym stanie. Lalka miała włosy ścięte niemalże na zero i pomalowane czarnym atramentem. Niestety przy farbowaniu włosów mała fryzjerka pomalowała także i połowę twarzy swojej klientki. Za to ciałko uchowało się w dobrym stanie i dlatego tą sierotkę przygarnęłam.
Oprócz nowego ciałka zyskałam również sukienkę, jaką miała na sobie lalka- a była to właśnie charakterystyczna, żółto-niebieska sukienka od Movin' Groovin'.

Niedawno, po 4 latach od zakupu sukienki, udało mi się dorwać jej oryginalną właścicielkę. Wśród kilku brudnych i potarganych lalek leżała owa Superstarka. 
Do szczęścia brakowało mi już tylko butów. I co się okazało? Że bardzo podobne kupiłam kiedyś w zestawie od Simby. I w ten oto sposób skompletowałam Movin' Groovin' Barbie. :)

 A teraz pora na kilka zdjęć bohaterki wpisu.





W pudełku:

http://www.barbievalues.com/barbieimages/2013112_70158133.jpg
 

2 komentarze: