piątek, 22 maja 2015

Wśród kwiatów (Florida Vacation Barbie i Skipper)

 Mam chyba szczęście do serii Florida Vacation. Zarówno Skipper, jak i Barbie udało mi się odnaleźć na stronach z ogłoszeniami. Dodatkowo cena młodszej z sióstr była wyjątkowo okazyjna.
Muszę przyznać, że lalki są na tyle urocze i nietypowe, że chciałabym mieć w swojej kolekcji również resztę towarzystwa- Teresę, Midge i Christie...
 ...więc jeżeli ktoś z Was przypadkiem ma jedną z nich na sprzedaż, to nie bójcie się pisać :D.

http://www.fotolog.com/cristiancito1977/69700654/

A teraz pora na małą sesję, jaką zrobiłam dziś mojej Barbie i Skipper.


 





 



10 komentarzy:

  1. Och, miałam kiedyś zapudełkowaną Christie z tej serii, ale już dawno sprzedałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam terese :) to moja ostatnia lalka ktora dostalam w dziecinstwie od mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona jest bezcenna :D

      Usuń
    2. Zazdroszczę. Nie dość, że fajna lalka, to jeszcze i miłe wspomnienia. :)

      Usuń
    3. z Teresą wiąże sie też mroczona historia. Lalka została mi skradziona i gdyby nie dwie przyjaciółki pewnie bym jej nie odzyskała. Ech, aż nabrałam ochoty aby jej coś uszyć wtedy wrzucę ją na bloga i opowiem historię :)

      Usuń
    4. Biedna Teresa, w ramach rekompensaty powinna być szczególnie widoczna na półce. :D Fajny pomysł, czekam na taki wpis.

      Usuń
  3. Śliczne są, szczególnie Skipper, bardzo lubię te jej starsze wersje. Przyjemna sesja wśród zieleni i kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń