czwartek, 14 maja 2015

Hot Pop Star Sindy (2000)

Ostatnio przeglądając olx trafiłam na ciekawe ogłoszenie zawierające aż 18 lalek i sporo dodatkowych ubranek. Po przyjrzeniu się zdjęciu zauważyłam, że oprócz różnego rodzaju Steffi znajdują się tam ciekawsze i rzadziej spotykane okazy.

Kiedy już po zakupie wszystkie lalki przeszły spa, zajęłam się ich identyfikacją. Przy pomocy kilku osób z dollsforum zorientowałam się, że udało mi się zdobyć m.in. Annikę z Pippi Pończoszanki od Simby, simbowskie klony My Scene oraz prezentowaną dzisiaj Hot Pop Star Sindy.


Hot Pop Star Sindy została wydana w 2000 roku przez Vivid Imaginations. Sindy-piosenkarka ubrana była w różowy kostium i "buty" (a raczej długie skarpety imitujące obuwie), a jej głowę zdobił mikrofon. 

Nie wiem, czy to kwestia zużycia, ale moich "butków" nie da się założyć na nogi- są zbyt ciasne. Leżą więc spokojnie na półce obok właścicielki. ;)


Hot Pop Star wyróżnia się na tle innych Sindy swoją wielką, oryginalną fryzurą.


Oryginalnie oprócz lalki w zestawie znalazły się również naklejki.

 (www.club-sindy.com)

Na rynku pojawiła się również Hot Pop Star Mel.


 (www.club-sindy.com)

Hot Pop Star to moja 3, ale z całą pewnością nie ostatnia Sindy.
W mojej kolekcji są głównie lalki od Mattela, ale Sindy od Hasbro, Vivid Imaginations i Giochi Preziosi bardzo przypadły mi do gustu. Jeśli tylko będę natknę się na kolejną lalkę tego typu, to z całą pewnością trafi do mojego stada. ;)

Robocze zdjęcie mojej dotychczasowej kolekcji Sindy- mam nadzieję, że się jeszcze znacznie powiększy.

5 komentarzy:

  1. całkiem ładna. też muszę zacząć polować na lalki na olx tylko że wrocławskie oferty są strasznie drogie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość ofert jest droga. Często ludzie za najgorsze kloniki życzą sobie 10/15/20 zł... Ale jak się uda coś dorwać, to jest duża satysfakcja. :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie duże paczki z lalkami-niespodziankami :-) Fajnie, że zachowała się jej oryginalna fryzurka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepastne spojrzenie a uroku za cały tuzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepastne spojrzenie a uroku za cały tuzin :)

    OdpowiedzUsuń