piątek, 1 maja 2015

Spacer po parku (Hollywood Nails Barbie i Sparkle Beach Ken)

  Dziś za oknem szaro i buro, więc dla kontrastu przedstawiam kolorową, wiosenną sesję, którą udało mi się zrobić jakiś czas temu.
Na spacer po parku wybrali się Sparkle Beach Ken i Hollywood Nails Barbie. :)




Według mnie, całkiem udana z nich para. :)

Oczywiście w pudełkach lalki wyglądały zupełnie inaczej:


Ken był typowym plażowiczem w samych gatkach.. :D

... a Barbie miała oryginalną suknię i piękne włosy. Aktualnie są w średnim stanie, pomimo mycia i polewania wrzątkiem.

Obie lalki przyszły do mnie w nieoryginalnych strojach. Basię wyszperałam na olx. Była ubrana w... pomarańczową suknię balową. :D Muszę przyznać, że to kompletnie nie jej styl...

Basia w metrze.

To chyba kwestia tych ciemnych usteczek, ale według mnie ta Basia ma rockową duszę. Najchętniej widziałabym ją w skórzanej kurtce- podobną do tej, którą nosi Ken.

Pomimo paskudnej pogody życzę Wam miłego odpoczynku. :)

8 komentarzy:

  1. lubię serie plażowe. a Sparkle Beach to już w ogóle. moja ukochana Barbioszka to właśnie ta z tej serii :) i też mam jedną Tori, która pomimo polewania wrzątkiem, płukania i prostowania ma niezbyt ciekawe włosy. podejrzewam, że taka ich uroda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię plażowych Kenów, a Barbie- to zależy. A Tori Ci zazdroszczę, czekam, aż jakaś mi się trafi. :)

      Usuń
  2. Blondi w pudełkowym przyodziewku bardziej przywiodła mi
    na myśl serial Dynastię niźli rockową scenę - a połączenie
    tych dwóch światów może przynieść intrygujący efekt :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. może uda Ci się przybyć na któreś lalkowisko -
    tobyś sobie pooglądała moje Californijskie
    bosonogie pięknotki i ew. zdecydowała czy
    i z którą byś wróciła... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli spotkania w Warszawie? Z chęcią bym się na jakieś wybrała, ale nie orientuję się za bardzo w temacie. :)

      Usuń
    2. w tę sobotę o 14ej Empik na górze kafejka -
      od strony Rotundy, tam, gdzie dawniej był
      sklep Hoffland i ogólnie odzieżowy szał!

      Usuń
    3. Dziękuję za zaproszenie, niestety dziś nie mogę... Ale jeśli nie teraz, to następnym razem- jak najbardziej. :) Spotykacie się cyklicznie?

      Usuń
  4. różnie się spotykamy, bo i wiele jest grup lalkowiczów -
    np. z dolls forum itd. - niektórzy, tak jak ja - spotykają
    się też dwójkami, trójkami - wedle potrzeb chwili :)))

    ja zaproponowałam spotkania co 2 m-ce, bo wiadomo,
    że każdy ma swoje sprawy...

    na lipiec - temat "bratz", na wrzesień "mężczyźni"

    jakby co - pisz mail'e :)

    OdpowiedzUsuń