czwartek, 21 maja 2015

Moja Western Stampin' Barbie w końcu dostała swój oryginalny strój

Western Stampin' Barbie kupiłam w zestawie w 2011 roku. Pisałam o niej jeszcze na pierwszej wersji mojego bloga. Niestety lalka przyszła do mnie bez swojego oryginalnego ubranka. 
Ale doczekała się! Po 4 latach udało mi się odkupić od  Magality kowbojskie wdzianko.



Do kompletu brakuje mi jeszcze kapelusza i butów. Jak na razie Barbie dostała zastępcze brązowe kowbojki. 

Jakby tak wszystkie moje lalki mogły otrzymać swoje oryginalne ubranka... :)


2 komentarze:

  1. Western odzyskuje swoją dawną świetność :-) Mam nadzieję, że uda Ci się dorwać resztę dodatków, choć chyba z butami będzie trudno - są wyjątkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samych butków i/lub kapeluszato chyba nikt nie będzie sprzedawał, niestety... No nic, i tak wygląda fajnie. :)

      Usuń