piątek, 27 marca 2015

Tropical Miko (1985)


Kilka dni temu udało mi się wylicytować na Allegro naprawdę śliczną laleczkę- Tropical Miko. W swojej kolekcji mam jak na razie tylko jedną lalkę Azjatkę, ale brakuje jej tego uroku lat 80. W rezultacie nie zastanawiałam się długo nad licytacją Miko. Dodatkowo, u tego samego sprzedawcy udało mi się kupić koreański strój dla Barbie. Kiedy więc odebrałam dziś paczkę z poczty, bez namysłu ubrałam lalkę w owy strój i poszłam cykać zdjęcia.






Miko pochodzi z serii "Tropical", w skład w której weszło liczne grono: Barbie, Ken, Miko, Skipper oraz Barbie i Ken w wersji AA. 
Jako że nie mam dla lalki żadnego "tropikalnego" ubranka, postanowiłam inaczej ją wystylizować. W ten oto sposób Miko została Koreanką.






Po spacerze wśród pięknych kwiatków Miko spotkała się ze wspomnianą już przeze mnie Azjatką, a mianowicie- Dolls of the World China. 



Chinkę kupiłam kilka tygodni temu w smykowym outlecie za jedyne 70 zł (jej cena była sporo niższa od innych DOFTW). Do tej pory nie miałam okazji jej zaprezentować, ale spokojnie- przyjdzie czas na notkę poświęconą tylko jej.
Trzeba przyznać, że obie panie mają śliczne włosy, znacznie różniące się od innych Barbie.

Jak widać, pomimo innych narodowości panie świetnie się dogadywały.

Kolejna na mojej zakupowej liście z całą pewnością jest jakaś śliczna Barbie African American z lat 80. :)

2 komentarze:

  1. Kira to było dłuuugo moje marzenie - dziś dzięki życzliwości
    dwóch lalkomaniaczek mam dwie niunie o tej wyjątkowej
    buzi - choć jeszcze poluję na wersję Innuitki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie Azjatki masz w kolekcji? :) Ja jakiś czas temu dorwałam jeszcze Hawaiian Fun Kirę, ale ona ma specyficzne oczka.

      Usuń